Jeśli chce się przygotować gadżety reklamowe, które zainteresują potencjalnych klientów, to należy brać pod uwagę nie tylko rodzaj gadżetów, ale przede wszystkim to jak one wyglądają i co mają na sobie nadrukowane. Wszak wygląd gadżetów reklamowych i nadruki, to pierwsze, na co zwróci uwagę klient. Dlatego właśnie tak ważne jest to, by całość została odpowiednio przygotowana. Liczy się również dobór kolorów i grafika dekoracyjna gadżetów reklamowych. Dzięki nim klient może zechcieć przyjąć i korzystać z gadżetu reklamowego lub wręcz przeciwnie w ogóle się nim nie zainteresować.Warto pamiętać o tym, że kubki reklamowe muszą zainteresować zarówno obecnych, jak i potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej i oferty reklamodawcy. Dlatego właśnie ich porządne przygotowanie jest bardzo istotnym etapem powstawania kampanii reklamowej. Chodzi nie tylko o to, by wybrać, jaki kształt ma mieć gadżet reklamowy i co ma się na nim znaleźć. Wszak kolory samego produktu również odgrywają ważną rolę w kampanii reklamowej.
Chodzi przede wszystkim o to, że kolor, w jakim będą kubki reklamowe, zadecyduje o tym, jak bardzo widoczne są nadruki reklamowe. Dlatego właśnie najpierw warto rozpocząć przygotowania od ustalenia, jaki kolor będzie miał gadżet reklamowy, a więc dobrać go w taki sposób, by pasował do nadruku. Nie chodzi tutaj bynajmniej o to, by zarówno gadżet reklamowy, jak i nadruk na nim miały te same kolory. Jest wręcz przeciwnie.
W końcu Kubki reklamowe to gadżet wspierający kampanię reklamową, a więc przekazujący klientom jakieś treści promocyjne. Dlatego właśnie nadruk musi być dobrze widoczny i wyraźny. Zatem jeśli kubek będzie czerwony to sam nadruk nie może być już w tym kolorze. Jeśli chodzi o kolor czerwony, to będzie stanowi bardzo atrakcyjne tło pod nadruk. Co więcej, dzięki takiemu tłu można wykonać wiele różnego rodzaju nadruków, dobierając przy tym wiele barw i ich odcieni. Dlatego właśnie czerwony w różnych odcieniach będzie stanowił dobrą podstawę pod nadruki reklamowe.