Prezenty dla niego dystrybuowane przez operatorów telewizji satelitarnej

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Współcześnie operatorzy telewizji satelitarnej coraz częściej korzystają w swoim marketingu z siły oddziaływania gadżetów reklamowych. Są to przedmioty, które mają dużą siłę oddziaływania, bo ładnie wyglądają, mają szerokie zastosowanie, mogą być przydatne w życiu codziennym, itd. W zależności od rodzaju gadżetu, każdy z nich może mieć duży wpływ na zainteresowanie danym operatorem ze strony konkretnej grupy docelowej klientów. W tym wszystkim ważne jest jednak nie tylko to, jaki konkretnie gadżet zostanie wybrany, ale również to, w jaki sposób są one dystrybuowane. Dystrybucja może wyglądać na bardzo wiele sposobów. Należy wybierać te, które zapewniają dotarcie do maksymalnie dużej liczby klientów przy minimalnych kosztach.

Jeśli chodzi o firmy świadczące usługi dostaw telewizji satelitarnej, są one w o tyle uprzywilejowanej sytuacji, że ich klientem może być każdy. A to oznacza, że np. prezenty dla niego mogą być wręczane dosłownie wszystkim. To właśnie dlatego taką popularnością cechuje się metoda polegająca na rozdawaniu ich przypadkowo napotkanym przechodniom. Każdy z nich to potencjalny klient danej firmy i nawet jeśli w danym momencie ma podpisaną umowę z innym operatorem, może w przyszłości zainteresować się firmą, od której otrzymał tego rodzaju podarunek.

Inna metoda polega na docenianiu stałych klientów. Chodzi w niej o to, że prezenty dla niego są wręczane tym, którzy z usług danego operatora telewizji satelitarnej korzystają już jakiś czas, np. dwa-trzy lata lub więcej. Może się też liczyć tutaj liczba umów, jakie podpisali oni z danym operatorem.

Jeszcze inna metoda dystrybucji polega na tym, że prezenty dla niego są wręczane klientom podpisującym z daną firmą pierwszą umowę. Jest to pozyskiwanie nowych klientów w najczystszej formie. Zachęca się ich nie tylko jakością oferty samej w sobie, ale także prezentem, o którym mowa. I prezent taki może być często języczkiem u wagi – może zdecydować, że z usług danego operatora zdecyduje się skorzystać ów klient. Podpisując umowę, od razu zyskuje coś od firmy. Jest to zawsze bardzo opłacalne dla obu stron.