Smycze reklamowe w reklamie sprzętu sportowego

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Współcześnie coraz więcej ludzi nabywa do celów prywatnych sprzęt sportowy. Chodzi tu o takie akcesoria jak piłki, stroje sportowe, gadżety do treningu siłowego, itp. Popularność różnego rodzaju sprzętu sportowego prowadzi do znaczącego wzrostu konkurencji wśród producentów tego rodzaju akcesoriów. Konkurencja wymusza na nich nie tylko podniesienie poziomu jakości sprzętu i obniżkę cen, ale również intensywne reklamowanie się. Reklama jest jedynym sposobem dotarcia do klienta i pozyskiwania nowych nabywców. W przypadku producentów sprzętu sportowego bardzo opłacalne jest dystrybuowanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych, szczególnie tych, które pasują do sprzętu i strojów sportowych. Jakie to gadżety?

Wydaje się, że bardzo dobrym przykładem mogą być smycze reklamowe. Nie ma wątpliwości, że pasują one do sprzętu sportowego swoim charakterem oraz wyglądem. Na ich przykładzie warto podać, jak się przygotowuje takie gadżety i jak wygląda ich dystrybucja.

Jeśli chodzi o przygotowanie, smycze reklamowe muszą nosić interesujące nadruki. Nadruki te przedstawiają logo i nazwę producenta – to podstawa. Ponadto mogą też zawierać wiele innych treści, a wśród nich hasła i slogany reklamowe, ewentualnie też logo i nazwę klubów sportowych, motywy graficzne przedstawiające sceny ze sportu, itp. Warto, aby nadruk taki pasował kolorystycznie do całości smyczy, a także aby zajmował większą część gadżetu – wówczas będzie on dopracowany perfekcyjnie.

smycze reklamowe są dystrybuowane wśród klientów na kilka sposobów. Każdy z nich daje inne efekty. Pierwszy sposób to rozdawanie w miejscach ruchliwych przechodniom, przypadkowo napotkanym przez pracowników danej firmy. Inna metoda to po prostu rozdawanie na terenie sklepu, gdzie sprzedaje się sprzęt sportowy, podlegający reklamie. Jeszcze jeden sposób, nie będący wprawdzie pozyskiwaniem klientów, ale także związany z dystrybucją gadżetów, o których mowa, to dołączanie ich do zakupów danego klienta – kto kupuje dany sprzęt sportowy, dostaje smycz. Oczywiście smycz ta musi wówczas pasować do koloru sprzętu, który został zakupiony.